2013. március 5., kedd


Na végre megszületett egy újabb saját bejegyzés is, remélem tetszeni fog.

Az emberek sosem fognak megérteni engem. Hiába próbálkoznak, hiába próbálkozok. Igazán csak én tudom mit miért teszek és mikor mit érzek. Képtelenség elmagyarázni. . hogy is tehetném. Mikor neki egy átlagos személy az aki nekem a világot jelenti. Neki csak egy nap ami nekem életem fénypontja és neki csak múló pillanat ami nekem örök emlék. Mindenkinek magát kell megértenie, magadnak kell megfelelned és magadnak kell tudnod az igazságot. Mindenki más egy másodlagos személy, lényegtelen. Ha ferde szemmel néznek rád, de neked jól esik akkor csináld. Boldogságot okozni magunknak és nem folyton másnak nem bűn, csak erre rá kell jönnünk. A saját életünket kell teljessé tennünk nem másét. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése